شناسهٔ خبر: 142787 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت و با حضور مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

برگزاری آیین غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز

غبارویی آیین غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای وادی رحمت صبح امروز با حضور امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، مدیر کل راه و شهرسازی استان و مدیران کل ادارات و سازمان‌های دولتی و نیروهای نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)، آیین غبار روبی گلزار شهدا هر سال در اولین روز از هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار شده و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب، هشت‌ سال دفاع مقدس، شهدای ترور و شهدای مدافع حرم گرامی داشته می‌شود.

 امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در این مراسم خاطر نشان کرد: امروز با شهدا عهد و پیمان می‌بندیم که در راه به ثمر رسیدن اهداف والای شهیدان، لحظه‌ای دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: شهدا با نثار خون خود پایداری و استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دولت و غبارروبی از قبور شهدا در وادی رحمت تبریز، از شخص رییس جمهوری دانشمند و خدوم به دلیل خدمات مختلف در حوزه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی قدردانی کرد و افزود: ساده زیستی ایشان را می ستاییم، اجتناب از تشریفات رییس جمهوری قابل ستایش است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: مواضع انقلابی دولت سیردهم و به ویژه در امور مربوط به سیاست خارجی بسیار بجا بوده و از اینکه در این حوزه شاهد تحرکات جدی و مطلوب هستیم به خود می بالیم.

در ادامه استاندار آذربایجان‌شرقی نیز با تبریک آغاز هفته دولت گفت: عهد و پیمان ما با شهدا، قلبی، دلی و جاری است چرا که آبروی نظام و انقلاب را مدیون خون شهدا هستیم.

در پایان این مراسم، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان‌شرقی، مدیر کل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران کل ادارات و سازمان‌ها با اهدای گل و نثار فاتحه‌ای یاد و خاطره شهیدان انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.